مطالب خبری

۲۷
بهمن ۹۵

به گزارش "ورزش سه"، رئال در بازی رفت میزبان است و سه هفته بعد در سن پائولو باید بازی برگشت را برگزار کند.

 

 

 

 

زیدان، سرمربی رئال، نشست خبری خود را با پاسخ به سوالی در مورد انتقادات از بنزما شروع کرد و گفت:« هر کسی می تواند در مورد کریم نظر خودش را بدهد ولی من هر روز در تمرین او را تحت نظر دارم و از کار و تلاشش راضی هستم. واضح است که هواداران همیشه از بنزما انتظارات زیادی دارند؛ ولی من از انتقاداتی که نسبت به کریم و دیگر بازیکنانم می شود ناراحتم؛ هرچند که بازیکنان به این انتقادات عادت دارند.»

 

بازگشت بیل:« او از این هفته به تمرینات بازگشته و خوشبختانه دیگر درد ندارد. این مساله بسیار مهمی است. گرت به تدریج در حال آماده شدن است؛ ولی حواسمان باشد که او سه ماه از میادین به دور مانده و نباید در مورد بازگشتش عجله کرد.»

 

 

 

 

ناپولی:« ساری (سرمربی ناپولی) از ناپولی یک تیم خوب و متحد ساخته است. ناپولی خوب بازی می کند و خوب هم نتیجه می گیرد.

فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد و بازیکنان جوان با کیفیتی در آن ظهور کرده اند ولی رئال در لیگ قهرمانان همیشه شانس اول صعود است. می دانیم که اگر خودمان باشیم، می توانیم مقابل هر تیمی پیروز شویم و این ارزش های بالای رئال را نشان می دهد. در هر صورت اطمینان دارم که بازی با ناپولی دشوار است؛ به خصوص باید سعی کنیم دروازه مان را بسته نگاه داریم.»

 

 

 

 

تجربه بازی در ایتالیا:« سن کمی داشتم که به یووه پیوستم و در این تیم از هر لحاظ پیشرفت کردم. در یوونتوس چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ سپس به باشگاهی بزرگتر یعنی رئال منتقل شدم. در یوونتوس هم مثل رئال، شما در هر بازی باید تا لحظه آخر برای پیروزی بجنگید. حالا در رئال به عنوان یک مربی در حال یادگیری هستم.»

 

حضور مارادونا در برنابئو:« 14 ساله بودم که برای اولین بار مارادونا را دیدم. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی با همه احترامی که برای وی قائل هستم، باید بگویم که فردا نگرانی اصلی من 11 بازیکن درون زمین ناپولی است نه دیگو.»

 

هماهنگی بنزما و رونالدو:« هر دو، بازیکنانی مهم در تیم هستند. کریم بارها باعث شده تا دیگر بازیکنان رئال مثل رونالدو گلزنی کنند؛ ولی واضح است که من و هواداران از خودش هم انتظار گلزنی داریم. کریم خیلی علاقه مند است تا به سایر هم تیمی هایش کمک کند و هماهنگی فوق العاده ای هم با رونالدو دارد. او کارهایی انجام می دهد که از خیلی ها بر نمی آید.»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
داود رحیمی